بیمه و بانک

بانک مرکزی در نشست وزرای دارایی سازمان شانگهای حضور می‌یابد

به گزارش اقتصاد آنلاین، معاون روابط بین الملل بانک مرکزی گفت: هیات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نشست روسای بانک‌های مرکزی  و وزرای دارایی سازمان همکاری شانگهای  که در روز‌های ۷ و ۸ خرداد ماه سال جاری در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود، حضور و مشارکت فعال و موثر خواهد داشت.

ابوالفضل کوده ئی معاون روابط بین الملل بانک مرکزی اعلام کرد: این سفر در راستای گفتگوی  دائمی بر پایه اعتماد و در چارچوب اهداف سازمان همکاری شانگهای است.

کوده ئی گفت: امنیت اقتصادی، ثبات مالی و توسعه پایدار نیازمند همکاری نزدیک و هماهنگی سیاستی و ایجاد سازوکار‌های مالی و بانکی میان کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای است.

معاون روابط بین الملل بانک مرکزی، موضوعاتی نظیر بررسی تقویت همکاری‌های مالی و مدیریت مخاطرات اقتصاد کلان، گسترش استفاده از پول‌های ملی و توسعه زیرساخت‌های پرداخت و تسویه را از جمله اهداف این نشست بر شمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا