اخبار

فوری: رئیس جمهور امضا کرد/ اینترنت در 24 ساعت آینده بازگشایی می‌شود

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، دقایقی پیش مصوبه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی را امضا کرد.

به گفته منابع موثق به دیجیاتو، این مصوبه به وزارت ارتباطات ابلاغ شده و طی 24 ساعت آینده فرایند اتصال مردم به اینترنت آغاز خواهد شد.

عصر امروز در نخستین جلسه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی، که به ریاست محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، موضوع بازگشایی اینترنت، با 9 رای موافق در مقابل 3 رای مخالف به تصویب رسید و مصوبه را برای امضا به رئیس جمهور تقدیم کرده بود.

شنیده‌ها حاکی است که با اجرای این مصوبه، اینترنت به شرایط پیش از حوادث دی ماه برمی‌گردد. به این ترتیب باید انتظار داشت سرویس‌هایی مانند واتس‌اپ هم که فیلتر شده بودند، دوباره در دسترس قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا