اخبار

پزشکیان روز ارتباطات را در ایکس تبریک گفت؛ شبکه‌ای که 98 درصد ایرانی‌ها به آن دسترسی ندارند

مسعود پزشکیان با انتشار پستی در ایکس، روز جهانی ارتباطات را تبریک گفت. هفتاد و نه روز از قطعی اینترنت گذشته و رئیس جمهور در این شبکه جهانی نوشته دسترسی باکیفیت و پایدار مردم به خدمات دیجیتال حق آنهاست.

پزشکیان در پست خود نوشت:

«در روزهای جنگ فرزندان ما در ارتباطات و فناوری اطلاعات شبانه روز ایستادند تا ارتباطات و خدمات حیاتی کشور پایدار بماند. دسترسی باکیفیت و پایدار مردم به خدمات دیجیتال بخشی از آرامش پیشرفت و حق زندگی شایسته مردم عزیز ایران است. روز جهانی ارتباطات را تبریک می‌گویم.»

اظهارات رئیس‌جمهور در شرایطی مطرح می‌شود که بر اساس گزارش‌های نت‌بلاکس، حدود ۹۸ درصد کاربران ایرانی نزدیک به سه ماه است که امکان دسترسی آزاد به اینترنت و البته با VPN به ایکس و بسیاری از پلتفرم‌های بین‌المللی را نداشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا