سلامت و بهداشت

آماده‌باش کامل مراکز درمانی در کرمانشاه/ بیماران نگران دارو نباشند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، مسعود قلعه‌سفیدی اظهار کرد: ۴۸ ساعت پیش از حمله رژیم صهیونیستی آمریکایی به کشور، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همراهی دستگاه‌های مرتبط در حوزه سلامت، جلسات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را برگزار کرده بود و این هماهنگی موجب شد مجموعه سلامت استان با آمادگی مناسب وارد این شرایط شود.

وی با اشاره به اقدامات معاونت بهداشت، افزود: با توجه به شرایط کنونی استان خدمات حوزه سلامت در استان به خوبی در حال ارائه است و تمامی اقداماتی از قبل در حوزه بهداشت از جمله واکسیناسیون، نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و سایر اقدامات بهداشتی انجام شده هم‌اکنون بدون وقفه انجام می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با اشاره به ذخایر و دپوی دارویی استان که در شرایط مطلوبی قرار دارد، تصریح کرد: در حوزه درمان، با نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، آماده‌باش ۱۰۰ درصدی در تمام بیمارستان‌های سطح استان با حضور متخصصان و کادر سلامت اعلام شده است.

وی با اشاره به فعالیت سه دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و ۱۰ دستگاه موتورلانس در استان بیان کرد: اورژانس کرمانشاه با ۹۵ پایگاه شهری و جاده‌ای در سراسر استان در خدمت مردم است و نیرو‌های اورژانس در حوادث رخ‌داده از نخستین گروه‌هایی بودند که در محل حاضر شده و انتقال مصدومان را انجام دادند.

قلعه سفیدی در پایان یادآور شد: تاکنون مشکل خاصی در روند خدمت‌رسانی وجود نداشته و در حال حاضر هم بیمارستان‌ها و هم اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در آماده‌باش کامل قرار دارند، امید است این جنگ به زودی با پیروزی جمهوری اسلامی ایران به پایان برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا